一叶扁舟

good morning
love you all
Ribs - Lorde

The drink you spilt all over me
我浸泡在你所沉醉的美酒之中
Lovers spit left on repeat
从恋人口中说出的话千篇一律
My mom and dad let me stay home
只有我一个人呆在家里
It drives you crazy
衰老使我
getting old
歇斯底里
We can talk it so good
人们说它是美妙的
We can make it so divine
妙不可言
We can talk it good
人们说它是美妙的
how you wish you
我们每一个人
would be all the time
都迫不及待成为真正的自己
The drink you spilt all over me
我浸泡在你所沉醉的美酒之中
Lovers spit left on repeat
从恋人口中说出的话千篇一律
My mom and dad let me stay home
只有我一个人呆在家里
It drives you crazy getting old
衰老使我歇斯底里
The drink you spilt all over me
我浸泡在你所沉醉的美酒之中
Lovers spit left on repeat
从恋人口中说出的话千篇一律
My mom and dad let me stay home
只有我一个人呆在家里
It drives you crazy getting old
衰老使我歇斯底里
This dream isn't feeling sweet
死亡并不是甜美的梦境
We're reeling through the midnight streets
想想那午夜寂寥的街道
And I've never felt more alone
我们都是孤独的
It feels so scary getting old
没有什么比衰老更可怕
We can talk it so good
人们说它是美妙的
We can make it so divine
妙不可言
We can talk it good
人们说它是美妙的
how you wish you would
我们每一个人
be all the time
都迫不及待成为真正的自己
This dream isn't feeling sweet
死亡并不是甜美的梦境
We're reeling through the midnight streets
想想那午夜寂寥的街道
And I've never felt more alone
我们都是孤独的
It feels so scary getting old
没有什么比衰老更可怕
This dream isn't feeling sweet
死亡并不是甜美的梦境
We're reeling through the midnight streets
想想那午夜寂寥的街道
And I've never felt more alone
我们都是孤独的
It feels so scary getting old
没有什么比衰老更可怕
I want them back
我想要回
The minds we had
那些想法
Our thoughts
想法
Move around their heads
掠过头脑
I want them back
我想要回
The minds we had
那些想法
It's not enough to feel the lack
若有所得还不够
I want it
我想要得到
You're the only friend I need
你是我唯一珍视的朋友
Sharing beds like little kids
我们想孩子一般睡同一张床
We'll laugh until our ribs get tired
我们不停地笑啊笑
But that will never be enough
直到软肋消失
You're the only friend I need
你是我唯一珍视的朋友
Sharing beds like little kids
我们想孩子一般睡同一张床
We'll laugh until our ribs get tired
我们不停地笑啊笑
But that will never be enough
直到软肋消失
That will never be enough
直到爱战胜了死亡
That will never be enough
直到爱战胜了死亡
That will never be enough
直到爱战胜了死亡
That will never be enough
直到爱战胜了死亡
That will never be enough
直到爱战胜了死亡

评论