一叶扁舟

good morning
love you all
If You Want Me - Glen Hansard/Markéta Irglová

Are you really here
是你真的在那
Or am I dreaming
还是我在做梦
I can't tell dreams from truth
我无法区分是梦是现实
For it's been so long
已经很久
Since I have seen you
没见过你了
I can't hardly remember your face anymore
我甚至已经想不起你的脸
When I get really lonely
当我感到十分孤单时
And the distance causes only silence
距离却只能让我更加孤单
I think of your smiling
记忆中
With pride in your eyes a lover that sighs
你微笑的眼神总是那么骄傲
If you want me
如果你想要我
Satisfy me
就满足我
If you want me
如果你想要我
Satisfy me
就满足我
Are you really sure
你真的
That you believe me
相信我吗
When others say I lie
而别人都说我在撒谎
I wonder if you could
你是否会
Ever despise me
一样看不起我
When you know I really try
你什么时候才能知道我真的在努力
To be a better one
去做得更好
To satisfy you
去做得更好
For you're everything to me
你是我的一切
And I do
你让我
What you ask me
做什么都可以
If you let me be free
如果你让我自由
If you want me
如果你想要我
Satisfy me
就满足我
If you want me
如果你想要我
Satisfy me
就满足我
If you want me
如果你想要我
Satisfy me
就满足我
If you want me
如果你想要我
Satisfy me
就满足我
Satisfy me
就满足我
If you want me
如果你想要我
Satisfy me
就满足我

评论